pondělí 1. července 2019

Úvod

Zdravím!
Když jsem v říjnu 2016 začal psát příběh Lovci kryptidů na svém patrně jediném stále aktivním blogu, nedokázal jsem si představit, že z něj jednou vytvořím celý fiktivní svět. Přestože některé kapitoly byly lepší, některé zase horší, jedna z nich patří k mým nejoblíbenějším příběhům, jedna zase k nejhorším a nechci ji ani vidět, přirostl mi celý příběh k srdci.

Protože se svět Lovců kryptidů stal docela velkým, rozhodl jsem se začít psát několik spin-off příběhů o některých z jeho postav. Už alespoň už února 2019 jsem přemýšlel o psaní příběhu o agentce Barbaře Kentové - a vlastně, proč ne? Když se poprvé objevila v 11. kapitole 2. série nazvané "459", sdělila Jacku Owenovi, vůdci týmu, že se kryptidy zabývala od roku 2008. Lovci kryptidů, tehdy složení pouze z Jacka Owena, Pierra Leroye a jeho nyní již zesnulé sestry Sabine, se dali dohromady zřejmě v roce 2015 (nikoliv v roce 2016). Agentka Kentová tedy může o kryptidech jen básnit. Jako vysoce postavená pracovnice CIA se s nimi setkala již nesčetněkrát.

A právě o jejích dobrodružstvích v dalekých koutech světa bude vyprávět tento příběh. Setkáme se v něm i s některými nám již známými postavami - koneckonců, v některých kapitolách 3. série jsem tomuto příběhu již trochu nadbíhal. Co se stalo, když se před několika lety agentka Kentová setkala v Austrálii s Quartermainem, mužem, jenž si povídá s vlastním stínem? Za jakými tajemnými tvory zamířila agentka Kentová do Bernátek, kde se později střetla se zabijákem kryptidů Gregorym Martinem?

Barbara Kentová je možná vůbec první lovkyní kryptidů. A možná s nimi měla víc blízkých setkání, než všichni Lovci kryptidů dohromady!

Doufám, že se Vám tento příběh bude líbit. A věřte, že to bude pořádná jízda!

HAAS

Žádné komentáře:

Okomentovat